Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

KIΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ...ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ!!!!!


Eπιστολή Φωτόπουλου σε Σαμαρά: Έχω στοχοποιηθεί, κινδυνεύει η ζωή μου

Eπιστολή Φωτόπουλου σε Σαμαρά: Έχω στοχοποιηθεί, κινδυνεύει η ζωή μου


2

0
 


Ανοιχτή επιστολή απηύθυνε σήμερα προς τον πρωθυπουργό, τους βουλευτές και τους δημοσιογράφους ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ Νίκος Φωτόπουλος, κάνοντας λόγο για στοχοποίηση του προσώπου του, που θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του.
Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ επικαλείται άρθρα με τίτλο «Σκοτώστε τώρα τον «Φωτόπουλο» (που κρύβετε μέσα σας)» και «Μην πειράζετε το σκάλπ του Φωτόπουλου», καθώς και τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος στη Βουλή κάλεσε τον επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα να πει στον πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ «Αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια που χάνεις».
«Άλλο πράγμα είναι η κριτική, άλλο η σκληρή κριτική και εντελώς διαφορετικό η στοχοποίησηόσων διαφωνούν μαζί σας», αναφέρει ο κ. Φωτόπουλος.
Παράλληλα, επεσήμανε πως δεν απείλησε τη χώρα με μπλακ-άουτ, εξηγώντας ότι  για να μην αυξηθεί η τιμή της κιλοβατώρας, «εάν χρειαστεί θα ασκήσουμε το νόμιμο, συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μας της απεργίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...