Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΟΥ....

Εχω μαθει στη ζωη μου, ετσι μου εμαθε ο περηφανος πατερας μου, να μην δεχομαι την αδικια και να μην επιτρεπω ποτε, και σε οποιονδηποτε, να μου επιβαλλει το αδικο και το ανηθικο και να μην θεωρω ποτε ως ''δεδομενο'' οτι δεν μπορω να κανω τιποτα για να το αποτρεψω.
Με αυτη τη λογικη, μεγαλωσα, με αυτη τη λογικη, μεγαλωσα τα παιδια μου και αυτα που εγω ευαγγελιζομαι, προσπαθω να τα μεταδωσω στο βαθμο που μπορω και οπου μπορω.
Δεν δεχομαι λοιπον τη αδικια, δεν δεχομαι την κοροιδια, δεν δεχομα την οποιαδηποτε πρακτικη και τακτικη, που σκοπο εχει να με ταπεινωσει, να με αδικησει, να μου στερησει αυτο που μου ανηκει και μαλιστα με τροπο ανηθικο.
Οπως λοιπον δεν δεχομαι για τον εαυτο μου την αδικια, ετσι δεν την δεχομαι και για τους φιλους μου, τους γνωστους μου, αλλα και για οτιδηποτε με αγγιζει, η σε οτιδηποτε συμμετεχω και επειδη σε αυτη τη χωρα, δεν ειμαι μονος μου, νομιζω οτι ειναι υποχρεωση μου να αγωνιζομαι με ολες μου τις δυναμεις, οταν βλεπω και ζω, την αδικια και το φασισμο που πνιγει την Ελληνικη κοινωνια την περιοδο που διανυουμε.
Σε αυτη τη φαση ομως που βρισκομαστε, τιποτα δεν μπορει να ''πολεμηθει'' και να ανατραπει, εαν εισαι μονος σου και εγω εχω την ευτυχια, σε αυτη τη δυσκολη καμπη για ολους μας, σε αυτον τον ''πολεμο'' οχι μονο να μην ειμαι μονος μου, αλλα αντιθετως, να εχω πολλους και καλους συντροφους και συναγωνιστες,'' παιδια'' που και αυτα εχουν μεσα τους τη φλογα και το παθος για αντισταση απεναντι στην αδικια, απεναντι στην αθλιοτητα, αγωνιστες της ζωης, μαχητες της ελευθεριας και της κοινωνικης δικαιοσυνης, απλοι ανθρωποι αλλα ξεχωριστοι, γιατι στη καρδια εχουν μαλαμα για να προσφερουν οπου χρειαζεται και στη ψυχη ατσαλι και φλογα, για να πολεμαει το αδκο και το ανηθικο.
Δεν ξερω γιατι τα γραφω αυτα και θελω να τα μοιραστω μαζι σας, ξερω ομως πως ειμαι πραγματικα ευτυχης, γιατι σε μια εποχη που η μοναξια και η θλιψη κανουν παρτυ, εγω νοιωθω τοσο ''γεματος'' και αντλω τοση δυναμη και κουραγιο, που ειλικρινα θα ελεγα, οτι δυανυω την ''ομορφοτερη'', την ''ωριμοτερη'' και πιο ουσιαστικη περιοδο της ζωης μου, αφου αγωνιζομαι και υπερασπιζομαι το δικαιο, παρεα με το ''ομορφοτερο κομματι της Ελληνικης κοινωνιας''.
Τασος Καραγιωργος, μελος του κινηματος αλ.ανυ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...