Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΤΟΥΣ ΞΕΥΤΙΛΗΣΕ!!!!!! Ο συναγωνιστης Β. Διαμαντοπουλος, απαντα για το επεισοδιο με τον ρουφιανο ψαριανο



psarianos-grigoris
Στα χέρια παραλίγο να φτάσουν οι Ευάγγελος Διαμαντόπουλος (ΣΥΡΙΖΑ) και Γρηγόρης Ψαριανός (ΔΗΜΑΡ) στο καφενείο της Βουλής.
«Γιατί αποχωρήσατε από την ψηφοφορία, αφού εσείς θέσατε το θέμα;» ρώτησε σε έντονο ύφος ο Γρηγόρης Ψαριανός στον Ευάγγελο Διαμαντόπουλο του ΣΥΡΙΖΑ και το καφενείο έγινε ...καφενείο με τα όλα του.
«Δεν κοιτάς τα χάλια σου, ρε ξεφτίλα, που θα μας κάνεις και παρατηρήσεις!» απάντησε ο οξύθυμος Καστοριανός και κινήθηκε απειλητικά προς τον Γρηγόρη Ψαριανό.
«Ο κόσμος ψήφισε παραμονή στο Ευρώ και στην Ευρωζώνη» απάντησε ο Γρηγόρης με κανα «γαλλκά» συνοδευόμενα για το συνάδελφό του.
«Άντε ρε ξεφτίλες,μιλάτε και σεις!»συνέχισε ο Ευάγγελος Διαμαντόπουλος.
«Ποιος είναι αυτός ο καραζκιόζης;»ρώτησε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Αθανάσιος Νταβλούρος.
«Τι έγινε κύριε Ψαριανέ,γιατί αρπαχτήκατε;»ρώτησαν οι δημιοσιογράφοι.
«Άλλο να διαφωνείς πολιτικά κι άλλο να είσαι κωλ....δο»απάντησε για το συνάδελφό του ο Γρηγόρης Ψαριανός.
Πηγή: zoogla.gr                                                                                                                                                                                                         Όπως κάθε συστημικός βουλευτής 'ετσι και αυτη η καρικατούρα ο Ψαριανός έχει τις προσβάσεις του σε δημοσιογράφους που σου φτίαχνουν το profile,ετσι λοιπον παρουσιαστηκε ο ξεφτίλας να έχει και επειχειρήματα.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ  ΒΑΓΓΕΛΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ                                                                                                                                                                  Το δικό μου λάθος απο ο,τι φαίνετα
ι είναι πως οταν με πλησίασε δημοσιογράφος ρωτώντας με τι εγινε,εγω του απαντησα πως δεν τον αφορα και πως ο,το εγινε είναι μεταξύ μας...
Οποτε αναγκάζομαι να αναφέρω και την δικη μου οπτικη...

Το επείσοδιο ξεκίνησε όταν ο Ψαριανός άρχισε να μονολογεί στο καφενείο για δήθεν απαραδεκτα πραγματα κ.τ.λ,εκεινη την στιγμη περνουσα και απευθύνθηκε σε εμένα οπως αναθέρφηκε και στο δημοσίευμα.
Η διαφορά ειναι πως εγω του απάντησα ως εξης"Ειναι αντισυνταγματικά τα μέτρα,και στην έγερση που ζήτησε ο πρόεδρος ήσασταν μειοψηφία"
Συνέχισε να μιλάει για καραγκιοζιλίκια και εκείνη τη στιγμή εμφανίστηκε δίπλα του η Ντόρα Μπακογιάννη και τον υπερασπίστηκε.
Τότε τους είπα"Δεν ήσασταν καν μέσα στην αίθουσα για να μπορείτε να μιλάτε και να λέτε πως ήσασταν περισσότεροι"
Ο Ψαριανός συνέχισε στο ίδιο μοτίβο να μας κατηγορεί και τότε όντως του είπα,μιλάτε και εσείς ρε ξεφτίλες που εξαθλιώνεται τους Ελληνες...
Αμέσως μετα μου απευθυνόταν λέγοντας πως είμαι θρασύς και διαφορά τέτοια...
Εκείνη την στιγμή τον αποκάλεσα ξεφτίλα και του ζήτησα να μη μου μιλάει...
Δεν σταματάμε όμως εκεί....
Στην προσπάθεια μου να πάρω κάτι απο το κυλικείο ήρθε ξανά και ενώ του ζήτησα να μη μου μιλάει αυτος συνέχισε και μου είπε πως"εκτός απο την επανάσταση υπάρχει και η ευγένεια".
Ηταν λοιπόν επόμενο να γίνω έξω φρενών του είπα να μην πιάνει την λέξη επανάσταση στο στόμα του ,αυτός που έχει κοροιδέψει τόσο κόσμο...
Αντέδρασε και λέγοντας πως δεν 'εχει κοροιδέψει κανέναν και του απάντησα πως απο την εποχή του BEST πουλούσε παπά στον κόσμο και η απάντηση του ηταν ειρωνική..."Σώπα πιάνατε και Best στην Καστοριά"
Κατα τα άλλα το άρθρο αποτυπώνει σωστά την επιθετικότητα μου, τα γαλλικα του ηταν άντε και γαργαλίσου ή κάτι τέτοιο γιατι ειναι κύριος και σέβεται τους θεσμούς...
Τώρα για τον άλλο τον νεκροζώντανο της Ν.Δ που ψήφισε και ΝΑΙ στα μέτρα αν τον άκουγα θα είχε την ίδια μοίρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...