Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Συγκλονιστικο: η ΔΕΗ Ελευσινας τρομοκρατει συμπολιτη μας....

Αγαπητοι μου φιλοι,τον θοδωρη Βουρδουμπα τον γνωριζω προσωπικα απο το 1980 ! Μια ζωη κυριολεκτικα: Πηγα να τον επισκεφτω στην οικια του στην Μαγουλα Αττικης και τον βρηκα σε απελπιστικη κατασταση ,κι αυτο λογω του απιστευτου γεγγονοτος οτι εκει στην ΔΕΗ Ελευσινας δεν παιρνουν καθολου χαμπαρι απο ανθρωπια. Μου εδειξε και μου εξηγησε οτι του ηρθε τρομοκρατικη επιστολη απο το υποκαταστημα της ΔΕΗ Ελευσινας, οτι ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΗ ( ΕΕΤΗΔΕ ) απειλουν οτι θα του αφαιρεσουν το ρολοι που ανηκει σε αυτους στις 24 Ιουνιου 2012.
Συγκλονιστηκα και κυριολεκτικα με ελουσε κρυος ιδρωτας οταν μου αποκαλυψε οτι: του περασε απο το μυαλο ακομα και να....αυτοκτονησει !! Η ξεφτιλα και ταπεινωση αυτη του ανθρωπου απο την ΔΕΗ δεν θα περασει, η μαλλον δεν θα αφησουμε να περασει !
Τον παρακαλεσα να τα αναφερει αυτα στο βιντεο, γιατι η ιδια τακτικη της ΔΕΗ μας περιμενει ολους !!
Θα παμε ολοι μαζι αλληλεγγυοι στην ΔΕΗ Ελευσινας να διαμαρτυρηθουμε για αυτες τις απανθρωπες τακτικες। ΓΙΑΤΙ....και εγω προσωπικα δεν εχω πληρωσει το χαρατσι, και αρκετος κοσμος। Μας οδηγουν στην πληρη ταπεινωση και εξευτελισμο !
Θα τους Αφησουμε ??
Β.Π μελος κινηματος ΑΛ.ΑΝΥ.Α

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...