Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

"Εγώ η μάνα ελληνίδα

Παραθέτουμε την επιστολή όπως την παραλάβαμε
Είμαι μια μάνα που μεγαλώνει δύο μικρά παιδιά, έχω την τύχη να είμαι άνεργη…. συγνώμη λάθος, να κάθομαι σπίτι και να ανατρέφω τα παιδιά μου σωστά, από κοντά σαν τον παλαιό καλό καιρό. Ξέχασα βέβαια να σας αναφέρω ότι είμαι ελληνίδα ή μάλλον ευρωπαία (μη στενοχωρήσω και τον κύριο Πάγκαλο)! Τα παιδιά μου πάνε στο σχολείο, ανήκουν στο κομμάτι της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, είναι (αυτό που όλοι ασχολούνται και αναφέρουν στις μέρες μας) το μέλλον αυτού του τόπου. Είναι το μέλλον ενός τόπου που δεν υφίσταται πια, που το παρόν του γκρεμίζεται και το αύριο του αφανίζεται. Τριακόσια άτομα και κάποιοι παρατρεχάμενοι φροντίζουν γι’αυτό, πριν από μας για μας. Τα παιδιά μου, γεννήθηκαν μετά την έλευση του ευρώ, είναι τα παιδιά της Ευρώπης (σωστά; κύριε αντιπρόεδρε της Κυβέρνησης). Μιας Ευρώπης με ενιαίο νόμισμα και σύνορα, αλλά με δεκάδες διαβαθμίσεις δημοσιονομικού χάους και όχι μόνο. Είναι τα παιδιά που η Υπουργός Παιδείας θα μορφώσει με νέα βιβλία… ηλεκτρονικά και θα τα μάθει (προφανώς κατά την διάρκεια των συσσιτίων) ότι ανήκουν σε ένα μεγάλο και τρανό ευρωπαϊκό σύνολο ανθρώπων. Θα ξεχάσει περιτέχνως βέβαια να τους αναφέρει ότι αυτά θα είναι η βάση, η πρώτη ύλη αυτού του ευρωπαϊκού κτίσματος όπου πάνω τους όλοι οι άλλοι, οι εταίροι μας, θα χτίσουν και θα δημιουργήσουν την αυτοκρατορία τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τελικά οι ''θεωρίες συνομωσίας'' δεν δείχνουν να είναι και τόσο θεωρίες, πόσο μάλλον συνομωσίας.

Ακου ρε φίλε έκπληξη. Βιολογικά εργαστήρια κατασκευής ιών στην Ουκρανία, προφανώς όχι για θεραπευτικούς λόγους και μάλιστα, χρηματοδοτούμε...